luni, 16 martie 2009

Ana cake...:)


Am indraznit sa fac si eu un tortulet desi nu prea sunt eu cu dulciurile iar piciul meu de abia gusta din prajiturele ,,pt. prima data mi-a iesit foarte gustoasa si chiar a papat si baietelul ,,am sa repet operatiunea :
blat de tort:
-3 oua
-125 gr zahar
-150 gr faina
-5 linguri apa
-1 praf de copt

Se freaca galbenusurile cu zahar adaugand din cand in cand cate o lingura de apa pana se obtine o crema . Separat se amesteca faina cu praful de copt si se adauga putin cate putin in amestecul de galbenusuri. Albusurile se bat spuma si se adauga la amestec.
Forma mea este de 15 cm ,,am pus hartie si am asezat compozitia ,,am dat o la cuptorul incalzit inainte pentru 2o min la 180 de grade ;

Cremele :
Ingrediente:
½ l lapte, 250 g zahar, 2 linguri faina, 2 plicuri zahar vanilat, 1 pachet de unt

Mod de preparare:
¼ l lapte se fierbe cu zaharul. Se amesteca restul de lapte cu faina si se toarna in laptele fiert, apoi se amesteca in continuare pe foc, pana ce compozitia devine groasa ca o ciulama.

Separat se freaca untul, apoi se pune putin cate putin din compozitia racita si se amesteca usor pana la omogenizarea completa. Eu am facut o crema cu cacao si una fara ..L-am ornat cu frisca si portocale ,,in mijloc am presarat migdale feliate ,,data viitoare am sa ma straduiesc mai mult..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu