miercuri, 4 martie 2009

gratin de cod (tara)


ingrediente:2 persoane
cod -2 bucati ;
naganegi 2;
A-apa 1 cup ;
-olive oil 1 lingura ;
-sare ,,piper;
-foi de dafin 1;
-chese (gorgonzola,,acea branza albasta ),,eu nu am gasit si am pus branza normala pt .pizza ,,etc ,,se gaseste la market in pungi ,,e data prin razatoare):
-nama cream 1 cup;
-panko( paine uscata si maruntita);
1.se sareaza codul si se da deoparte 20 de min ;
2.se taie naganegi;
3.A se pune pe foc si se fierbe ,,,se pun naganegi 1 min si se scot;
4,dupa ce se scot negi ,,se pune tara(codul) dupa ce s-a tras pielita de pe el,,se lasa 5 ,,6 min si apoi se scot oasele ;
5.se taie branza
6.se unge vasul cu ulei si se aseaza un rand de cod ,,unul de negi ,,altul de cod si tot asa ;
7.se pune nama cream ,,panko si branza si se lasa la oven toster 5min (eu folosesc cuptorul unde am in meniu gratin si dureaza 22 min );

2 comentarii:

  1. Mi-am permis sa te adaug in lista mea de favorite, ca sa pot urmari postarile tale mai indeaproape. O duminica frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere